Projektové a procesní řízení
Procesní řízení ve firmě
V rámci svých aktivit se také zabýváme procesním řízením ve firmách. Často platí, čím je větší firma, tím komplikovanější procesy. V rámci auditu se podíváme na to:
Jak fungují současné procesy (pokud existují, jinak je navrhneme)
Jaké aplikace a jak je vaši zaměstnanci používají
Jestli je možné procesy zjednodušit pomocí digitalizace a automatizace
Jak to celé nastavit, aby se zvýšila efektivita a snížila byrokracie
Společně se podíváme na procesní omezení ve vaší firmě:
Logistická - logistika a zajištění procesu ve firmě
Řídící - řídící a schvalovací procesy ve firmě
Organizační "přeskakování” výrobního procesu mezi jednotlivými organizačními útvary ve firmě
Společně stanovíme cíle procesní analýzy:
Jaké je strategické zadání pro proces, co se má změnit, aby byly naplněny dlouhodobé cíle firmy?
Jaké problémy mají být odstraněny?
Jaké změny procesu bude třeba provést z důvodu rozvoje technologií a zavedení digitalizace?
Jaké měřitelné parametry má budoucí proces splňovat?
Jak nastavit kvalitní kompetenční model firmy?
Jak vytvořit kvalitní procesní mapu firmy?
Jak vybrat vhodný SW pro podporu procesního řízení ve firmě?
Jaké funkce potřebujete
Které aplikace zvážit
Co znamená zavedení k vám do firmy
Zvážíme možné napojení na vaše současné systémy
Projektové řízení ve firmě
V rámci vlastní činnosti se zabýváme řízením projektů v oblasti výzkumu a vývoje, které jsou financované z veřejných zdrojů. Pomůžeme Vám nastavit projektové řízení ve vaší firmě. V rámci auditu se společně podíváme na oblasti projektového řízení ve firmě:
Životní fáze projektu - od začátku až do konce
Řízení a monitorování nákladů projektu
Řízení a monitorování lidských zdrojů zapojených do projektu
Tvorba a monitorování harmonogramu projektu
Kontrola a monitoring výstupu projektu
Výběr vhodného SW pro projektové řízení ve vaší firmě
Jaké funkce potřebujete
Které aplikace zvážit
Co znamená zavedení k vám do firmy
Zvážíme možné napojení na vaše současné systémy